Nelze jen tak bezhlavě tvořit obsah, který nemá ani klíčová slova, ani podstatnou hmotu na to, aby jej podpořilo. Dnes se podíváme na úskalí tvorby obsahu a proč je tak moc důležité i jednoduché každodenní příspěvky alespoň trochu optimalizovat pro lepší výsledky ve vyhledávání.zdrojový kód obsahu na webové stránce

Je to zkrátka každodenní komunikace se zákazníky, která utváří nejen reputaci a povědomí o firmě či značce, ale zároveň také buduje, udržuje a zlepšuje vztahy, které mezi sebou mají obchodníci či prodejci a jejich klienti a zákazníci. Byť můžete mít produkt sebelepší, pokud tento základní vztah bude váznout či nebude dostatečně silný, produkt se jednoduše prodávat nebude a neuděláte s tím nic. A právě každodenní komunikace je základem pro tento vztah. Ovšem aby to byl základ dobrý, je třeba se pečlivě dívat na každý příspěvek a psát jej tak, aby splňoval základní kritéria.
cloudový mrak s pojmy z marketingu a obsahu

  • Jednoduché obsahové články musí obsahovat klíčová slova a musí mít alespoň základní strukturu. Nejsou zde kladeny tak vysoké nároky na zkušenosti, expertízu či věhlas autora, což je ta největší výhoda.
  • Odborné články již musí být napsány skutečným odborníkem, u kterého bude uvedeno, z jakého titulu se vlastně pasoval na věhlasného odborníka. Text musí být strukturován, musí mít požadované klíčové slova a musí se také opírat o obecný konsensus, který v odborné společnosti vládne, minimálně by jej měl zpochybňovat v racionální rovině. Tedy texty doktorů, kteří popírají vakcíny na základě dvacet let staré studie, která ještě byla vyvrácena, nebudou asi tím největším hitem ve výsledcích vyhledávačů.
  • Specializované články jsou takové, které se zabývají velice úzkou množinou pojmů, které mají společné pojítko a je třeba mít k tomuto psaní alespoň nějaké základní vzdělání v dané oblasti – zde patří například právo nebo zdravotnictví. Pakliže autor nemá požadované vzdělání, vystavujete se riziku, že bude článek označen jako nevyhovující a bude sníženo hodnocení.

Seo optimalizace vyžaduje svou přítomnost v každém kousku obsahu. Je tak velice nutné, ještě předtím, než bude nějaký příspěvek či článek zveřejněn a nahrán, aby prošel alespoň krátkou prohlídkou příslušným oddělením, které by mělo zhodnotit, jestli je něco doladit nebo je vše perfektní.

Categories : Nákupy